środa, 14 listopada 2012

KANAPA I STÓŁ Z PALET+DEKORACJE Z DRZEW I GAŁĘZI

Po wprowadzeniu się z mężem, do nowo wybudowanego domu zaczęliśmy meblarską improwizację.
Sterta desek za oknem i "walające" się wokół domu palety zainspirowały nas do stworzenia tanich i bardzo przydatnych mebli.
Gdy dom jeszcze jest w trakcie wykańczania, takie meble są wręcz idealne.
Z dużych palet i mniejszych europalet mąż skręcił dużą kanapę.


Długość kanapy została dopasowana do długości materacy, które już posiadaliśmy. Po skróceniu i docięciu siedziska, mąż przytwierdził śrubami oparcie z kilku europalet. Szorstkie deski wyszlifowałam papierem ściernym. Zastanawiałam się, czy aby nie pomalować desek na biało, jednak po wyszlifowaniu desek, struktura drewna okazała się interesująca.Pozostawiłam więc surowy kolor drewna.
Stare materace owinęłam nowymi prześcieradłami na gumkę z flaneli.
Na oparcia rzuciłam duże pufy ze starej kanapy oraz małe "jaśki". Całość w stonowanej, naturalnej kolorystyce.


Stół powstał z trzech europalet ustawionych jedna na drugiej. W środku powstały praktyczne przestrzenie służące jako schowki.



Obok kanapy ustawiliśmy brzozę, znalezioną w lesie [ złamaną]. Oplotłam ją oświetleniem choinkowym.Obok postawiłam pieniek brzozy.


 Pod oknem ustawiłam długą skrzynię, opakowanie po pompie wodnej.Wydało mi się interesujące ze względu na okucia i sklejkę, z której jest zrobione. Do środka powkładałam styropian [ z budowy] i powbijałam krótkie gałęzie, patyki znalezione w lesie.Dół wyłożyłam  liśćmi i mchem.


Za oknem mamy jeszcze górkę desek pobudowlanych. Czekają na kolejne nasze pomysły ;)



2 komentarze:

  1. Palety daja nieskonczona ilosc mozliwosci- ja mam stolik i polki; W przygotowaniu - sofa i stolik pod telewizor. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń