wtorek, 18 listopada 2014

TKANIEC ROŚLINNY - CZASOWY



Rozciągnięty w czasie - TKANIEC ROŚLINNY.

Jak powstawał:
starą ramkę po blejtramie pomalowałam na biało i oplotłam sznurkiem na wzór krosna.
Począwszy od wiosny, zbierałam kwiaty i zioła z okolicy, ogródka, nabywałam na rynku i zbierałam podczas wycieczek.
Te rośliny wplatałam w sznureczki krosna.


Z biegiem czasu roślin przybywało, różne kolory, faktury i kształty przenikały się ze sobą. Zasuszone, zmieniały swoją pierwotną postać, tworząc roślinny kilim.
Kilim cudownie pachnący: wiosną, latem i jesienią.





Niedawno zabrakło surowców - listopad zakończył wegetację roślin, ostatnie aksamitki i marcinki uwieńczyły dzieło.
Wpatrujemy się rodzinnie w czas zatrzymany na krosnach ramy i wspominamy ciepłe i kolorowe dni...


3 komentarze: